Regulamin korzystania z usług kamilagurdek.

Regulamin określa warunki oraz zasady świadczenia usług dietetycznych w gabinecie kamilagurdek. z siedzibą przy ul. Nidecka 17 w Wieprzu przez Kamilę Gurdek, działającą pod firmą Firma Leda Gurdek Bożena (Usługodawca) na rzecz Klientów (Usługobiorca).


§1 Postanowienia ogólne

  1. Usługodawca świadczy profesjonalne usługi dietetyczne w zakresie doradztwa żywieniowego oraz układania indywidualnych planów żywieniowych przez wyspecjalizowany personel posiadający stosowne kwalifikacje i uprawnienia. 
  2. Regulamin stanowi integralną część umowy, do zawarcia, której dochodzi poprzez rozpoczęcie korzystania z usług dietetycznych. 
  3. Regulamin określa w szczególności:
    1. zasady korzystania z usług dietetycznych;
    2. procedurę zawierania Umowy na świadczenie usług dietetycznych;
    3. zasad przetwarzania danych osobowych Pacjentów przez Usługodawcę;
    4. zasady postępowania reklamacyjnego.
  4. Kontakt z dietetykiem prowadzącym możliwy pod adresem e-mail: [email protected] tel. 731703709 w dni robocze w godzinach 10 do 18. 

§2 Zasady świadczenia usług dietetycznych

  1. Usługa świadczona jest bezpośrednio w gabinecie Usługodawcy w formie spotkania indywidualnego z Pacjentem. Może być także świadczona on-line oraz telefonicznie. 
  2. Zamówienia przyjmowane są osobiście w siedzibie Usługodawcy, drogą mailową oraz telefoniczną. Czas oczekiwania na odpowiedź mailową, telefoniczną lub za pomocą komunikatora internetowego to od maksymalnie od 24 do 72h.
  3. Usługa świadczona jest na rzecz osób pełnoletnich. W przypadku Pacjenta niepełnoletniego niezbędna jest pisemna zgoda rodzica lub opiekuna prawnego.
  4. Umowa na usługi dietetyczne zostaje zawarta na wybrany pakiet zgodnie z okresem i ceną wskazaną w Cenniku.
  5. Czas trwania pierwszej wizyty to od 60 do 120 minut, a konsultacji kontrolnej od 30 do 60 minut. 
  6. Na pierwszą wizytę Klient zobowiązany jest wypełnić i przesłać na min 1 dzień przed konsultacją Ankietę zawierająca jego dane osobowe, informacje o stanie zdrowia oraz Dzienniczek żywieniowy. 
  7. W trakcie pierwszej wizyty Usługodawca przeprowadza wywiad żywieniowo-zdrowotny.
  8. Po pierwszej konsultacji Usługodawca w terminie 10 dni roboczych zobowiązany jest przesłać materiał drogą elektroniczną na adres mailowy Klienta.
  9. Świadczone Usługi dietetyczne są odpłatne zgodnie z cenami podanymi w Cenniku Usługodawcy znajdującym się na stronie internetowej.
  10. W cenie Usługi możliwa jest 1 poprawka w pierwszym planie żywieniowym. Każda kolejna poprawka jest odpłatna zgodnie z cenami podanymi w Cenniku. 
  11. Warunkiem korzystania z usług dietetycznych jest zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu oraz załącznika nr 1. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych Klienta.
  12. Akceptując Regulamin Klient:
    1. wyraża zgodę na zawarcie umowy o świadczenie na jego rzecz usługi dietetycznej;
    2. oświadcza, że udzielił wyczerpujących i prawdziwych informacji oraz nie zataił informacji, co do stanu swojego zdrowia oraz nawyków żywieniowych;
    3. przyjmuje do wiadomości, że przygotowany dla niego indywidualny plan żywieniowy opiera się na aktualnej wiedzy naukowej, jednakże ze względu na niemożność przewidzenia pewnych mechanizmów zachodzących w organizmie człowieka, nie gwarantuje osiągnięcia przez Pacjenta zamierzonych efektów;
    4. oświadcza, że nie będzie dokonywał samodzielnych zmian w indywidualnie ułożonym dla niego planie żywieniowym;
    5. oświadcza, że nie będzie rozpowszechniał indywidualnie przygotowanego dla niego planu żywieniowego, ani innych materiałów będących własnością Usługodawcy.
  13. Usługodawca ma prawo odmówić wykonania Usługi w sytuacji, gdy:
    1. przygotowanie wykracza poza jego wiedzę i zakres kompetencji;
    2. ma uzasadnione wątpliwości co do stanu zdrowia Klienta;
    3. ma uzasadnione wątpliwości co do pełnoletności Klienta, a brak jest zgody jego rodzica lub opiekuna prawnego.
  14. Wówczas Usługodawca poinformuje o odmowie wykonania planu żywieniowego jak również dokona zwrotu wpłaty, jeżeli taką Klient dokonał.

§3 Prawo do korzystania z treści 

  1. Materiał udostępniany przez Usługodawcę, w tym indywidualnie sporządzone plany żywieniowe, wygląd oraz treści materiałów opracowanych przez Usługodawcę stanowią jego własność i są objęte ochroną wynikającą z ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 
  2. Klient może korzystać z materiałów udostępnionych w ramach Usługi wyłącznie na użytek własny bezpośrednio związany z realizacją usługi dietetycznej. 
  3. Klient nie jest upoważniony do kopiowania i rozpowszechniania uzyskanych materiałów bez wyraźnej zgody Usługodawcy.

§4 Odpowiedzialność Usługodawcy

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z niewłaściwego stosowania diety, jak i zaleceń Usługodawcy. 
  2. Klient przyjmuje do wiadomości, że niezastosowanie się, bądź wybiórcze stosowanie się do zaleceń, jak również zatajenie informacji na temat stanu zdrowia lub podanie nieprawdy przez Klienta może wpłynąć na efekt świadczonej usługi dietetycznej, negatywnie wpłynąć na stan zdrowia Klienta, a w wyjątkowych przypadkach nawet zagrażać jego życiu.
  3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wykonaną usługę dietetyczną udzieloną na skutek podania przez Klienta niepełnych lub nieprawdziwych informacji, a także niepoinformowania o zmianie stanu zdrowia, bądź zatajenia informacji mających istotne znaczenie dla świadczenia usługi dietetycznej. 
  4. Usługodawca nie świadczy działalności leczniczej w rozumieniu Ustawy o działalności leczniczej, w szczególności nie udziela konsultacji i świadczeń zdrowotnych w rozumieniu tejże ustawy. Usługa nie stanowi diagnozy lekarskiej, konsultacji medycznej i nie mogą zastępować pacjentowi leczenia lub terapii, realizowanej przez podmiot prowadzący działalność leczniczą.

§5. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych w celu świadczenia usługi dietetycznych jest Usługodawca, który wdrożył niezbędne środki w celu ich ochrony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich modyfikacji lub poprawiania, jak również żądania usunięcia z bazy danych prowadzonej przez Usługodawcę, jeżeli usunięcie nie narusza innych przepisów prawa. 
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych niezbędnych dla świadczenia usług dietetycznych oraz informacji o stanie zdrowia Klienta skutkuje brakiem możliwości zawarcia Umowy. 
  4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych Klienta przez Usługodawcę stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

§6  Reklamacje

  1. Reklamacje można składać pisemnie, drogą elektroniczną na adres mailowy Gabinetu lub przy wykorzystaniu załącznika nr 2 do niniejszego Regulaminu, bądź wzoru formularza stanowiącego załącznik do ustawy o prawach konsumenta.
  2. Reklamacja powinna określać przyczynę jej złożenia, datę wystąpienia przyczyny uzasadniającej złożenie reklamacji, żądanie, numer rachunku bankowego Klienta, na który w razie uwzględnienia reklamacji Usługodawca zwróci Klientowi uiszczoną opłatę. 
  3. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej złożenia. W przypadku, gdy reklamacja jest niekompletna, Usługodawca wystąpi do Klienta o jej uzupełnienie.

§7 Odstąpienie od umowy

  1. W przypadku umów zawieranych na odległość (za pośrednictwem drogi mailowejj), z uwagi na przedmiot świadczenia tj. zindywidualizowany plan żywieniowy przygotowany z uwzględnieniem zindywidualizowanych potrzeb Pacjenta prawo do odstąpienia od umowy jest wyłączone.
  2. W przypadku umów zawieranych w gabinecie dietetycznym:
  1. Usługodawca ma prawo odstąpić od umowy w przypadkach przewidzianych w  § 2 ust. 12;
  2. Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, zanim Usługodawca podejmie się przygotowania planu żywieniowego, jednak nie później niż w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy na wykonanie Usługi. 
  1. Dla zachowania terminu niezbędne jest przesłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie winno być przesłane papierowo lub drogą mailową w taki sposób, aby druga strona mogła zapoznać się z jego treścią. 
  2. W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą, a Usługodawca zwraca Klientowi zwrot wpłaty, jeżeli taką Klient dokonał.

§8  Rozwiązanie umowy

  1. Każda ze stron ma prawo wypowiedzieć umowę z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
  2. Dla skutecznego wypowiedzenia umowy niezbędne jest złożenie oświadczenia drugiej stronie papierowo lub drogą mailową  w taki sposób, aby druga strona mogła zapoznać się z treścią.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy Klient otrzymuje zwrot wpłaconej kwoty proporcjonalnie za niewykorzystaną jeszcze w danym pakiecie Usługę.
  4. Usługodawca ma prawo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Klient:
  5. Narusza postanowienia niniejszej umowy;
    1. Rozpowszechnia bez zgody i wiedzy Usługodawcy materiały będącego jego własnością, w tym plany żywieniowe;
    2. Zachowanie Klienta wskazuje, że pozostaje on pod wpływem alkoholu, narkotyków, innych środków odurzających lub/i psychotropowych, substancji o działaniu podobnym;
    3. Zachowanie Klienta pozostaje obraźliwe w stosunku Dietetyka;
    4. U Klienta pojawią się dolegliwości uniemożliwiające dalsze stosowanie diety.
  6.  Klient ma prawo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Usługodawca:
    1. Realizuje usługę niezgodnie z umową;
    2. Nie kontroluje postępów Klienta;
    3. U Klienta pojawią się dolegliwości uniemożliwiające dalsze stosowanie diety.

§9 Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn m.in. zmianą warunków świadczenia usług lub zmiany przepisów prawa, w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie informuje Klientów z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych oraz inne właściwe przepisy prawa.
  3. Na wypadek, gdyby niektóre postanowienia niniejszego Regulaminu okazały się nieważne, bezskuteczne lub uznane zostały za klauzule niedozwolone, wówczas nie powoduje to nieważności całego Regulaminu, a w miejsce niedozwolonych postanowień zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy prawa.

Załącznik nr 1.

Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych Klienta

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO) informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Firma Leda Gurdek Bożena z siedzibą w Wieprzu przy ul. Nideckiej 17., adres e-mail: [email protected], www.kamilagurdek.pl. (dalej: Administrator).
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    1. realizowania Umowy o świadczenie usługi dietetycznej;
    2. kontaktu z Klientem;
    3. analizy stanu zdrowia w celu dopasowania indywidualnych zaleceń dietetycznych;
    4. wysyłki newslettera.
  3. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty zewnętrzne przetwarzające dane w imieniu Administratora na podstawie umów powierzenia, które wdrożyły u siebie zasady przetwarzania danych osobowych.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji usług świadczonych przez Administratora oraz przez okres wynikający z przedawnienia roszczeń, prowadzenia księgowości czy innych uprawnień w tym zakresie (przepisy o

    archiwizacji). W przypadku przetwarzania na podstawie zgody do momentu cofnięcia przez Panią/Pana zgody.

  5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Administratora, przysługują Pani/Panu prawo do:

    1. informacji, jakie dane osobowe dotyczące Pani/Pana przetwarzane są przez Administratora oraz do otrzymania kopii tych danych (tzw. prawo dostępu). Wydanie pierwszej kopii danych jest darmowe, za kolejne Administrator może naliczyć opłatę;

    2. jeżeli przetwarzane dane staną się nieaktualne lub niekompletne (lub w inny sposób niepoprawne) ma Pani/Pan prawo zażądać ich sprostowania;
    3. w pewnych sytuacjach może Pani/Pan zwrócić się do Administratora o usunięcie swoich danych osobowych, tj. kiedy dane przestaną być potrzebne Administratorowi do celów, o których Panią/Pana informował; kiedy cofnie Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych (o ile Administrator nie ma prawa przetwarzać danych na innej podstawie prawnej); jeżeli do przetwarzania doszłoby niezgodnie z prawem, albo jeśli konieczność usunięcia danych wynika z obowiązku prawnego Administratora;
    4. w przypadku, gdy Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie albo w celu wykonania umowy zawartej z Administratorem, ma Pani/Pan prawo przenieść swoje dane do innego administratora.
  6. Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzane dane osobowe są nieprawidłowe, przetwarzanie jest niezgodne z prawem lub Administrator nie potrzebuje już określonych danych albo kiedy wniesie Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania, może Pani/Pan także zażądać, aby przez określony, potrzebny czas (np. sprawdzenia poprawności danych lub dochodzenia roszczeń) Administrator nie dokonywał na danych żadnych operacji, a jedynie je przechowywał.
  7. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa o ochronie danych.

W przypadku pytań lub wątpliwości zachęcam do kontaktu mailowego: [email protected]

Ta strona korzysta z plików cookies, m.in. w celu prawidłowego funkcjonowania, poprawienia jej dostępności, czy zbierania danych, dotyczących ruchu na stronie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie